18 Mayıs 2014 Pazar

Beni Affet 567.Bölüm izle

Beni Affet 564 Bolum - Beni Affet son bölüm


Beni Affet Sabiha ninesinin öz torunu olmadığını öğrenen Feride, nereden geldiğini merak eder. Sabiha’nın eski kocası Hakkı’dan gerçekleri öğrenmek isteyen Feride ve Cüneyt, sonunda şoke olacakları bir bilgiye ulaşır. Zühre’nin korktuğu başına mı gelecektir? Öte yandan geçmişte Zühre’nin tecavüze uğradığına bir türlü inanmayan Osman, ablası Ziynet’in anlattıklarıyla allak bullak olur.Leyla ve Umut’un nişan sevinci sürerken, Kemal dahil tüm aile bu mutluluğu paylaşmak için oradadır. Ancak bu özel güne gölge düşürecek bir gelişme yaşanır. Sait geri dönmüştür BENİ AFFET 567. BÖLÜM CANLI İZLE Osman’ın ablası Ziynet sayesinde aradığı cevabı bulan Feride, Cüneyt ve Dilek’le birlikte, eskiden Sabiha ninesinin yaşadığı evi bularak kafasındaki soru işaretlerini gidermeye çalışır. Dilek’in, halası olduğuna inanan Feride, öğrendiklerinden sonra neye inanacağını şaşırır. Öte yandan Zühre; Feride ve Cüneyt’in geçmişteki yangını öğrenmesinden korkar. BENİ AFFET NELER OLACAK 567. BÖLÜMÜ Kemal Sevgi’yi affedecek midir? Öte yandan Şebnem sabırsızlık içinde kocası Şahin’in yolunu gözlerken, Cesur yine suları bulandırma derdindedir.Ancak Beni Affet yeni bölüm sırrı herkesi öyle bir etkisi altına almış ki, 567. bölüme kadar geldi. Star TV'de 17:15'te yeni bölümleriyle sevenleriyle buluşan dizinin bu akşam ki bölümünde yine heyecan dorukta. Kemal, Umut ve Şahin’le birlikte ameliyat için yurtdışına gitme hazırlığı içindedir.. Beni Affet yeni bölümü izlemek için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.