18 Mayıs 2014 Pazar

Beni Affet 566.Bölüm Tek Parca izle

Beni Affet 564 Bolum - Beni Affet son bölüm


Beni Affet dizisi yeni bölümüyle bu Pazartesi, Star Tv'de Ekrana gelecek. Hafta içi hergün yayınlanan ve beğeni ile izlenilen fenomen dizi, Beni Affet 566. bölümü ile, 20 Mayıs sevenleriyle buluşacak. Beni Affet yeni bölümde hangi gelişmeler yaşanacak? Beni Affet Son bölüm Tek Parça izle, Beni Affet yeni bölüm fragman videosu ve son bölüm özeti, diziyi canlı izleme link'i sayfamızda yeralmaktadır. Beni Affet 566. Bölüm Özeti: Bahar, Şahin’i yönetmeye devam ediyor. Eylül’ün hak ettiğini bulmasını isteyen Zühre, oğlu için göz kırpmadan kendini feda etmek ister. Ancak buna engel olmak isteyen Kozan Ailesi, silahı aramaya devam eder. Eylül’le konuşmaya gelen Cüneyt ise Eylül’ün kozunu elinde patlatacak bir teklifte bulunur.Rüyalarında gördüğü yangının gerçek olduğunu öğrenen Feride, Cüneyt’le birlikte ucu Zühre ve Osman’a kadar uzanan yangın hakkında araştırmaya koyulur. Bu sırada ablasından öğrendikleri sonucu Zühre’ye beyaz bayrak sallayan Osman, Tunç’un büyük tepkisiyle karşılaşır. Zühre Osman’ı affedecek midir?Şahin, Bahar’ın zorlamasıyla ailesine kötü davranmaya başlar. Sevgi kocasını alttan alırken, planının işe yaramadığını gören Bahar, işi bir adım daha ileri taşımaya karar verir. Öte yandan yavaş yavaş Sait ve Kadir’in hain planına çekilen Umut, yanlış zamanda yanlış yerde bulunur. BENİ AFFET yeni bölüm, 20 Mayıs günü, Star Tv ekranlarında sizlerle olacak. Beni Affet son bölüm hd videosu ve yeni bölüm fragmanına aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.Cesur’dan Sevgi’nin hamile olduğunu duyarak gözü dönen Şebnem, Şahin’e öfke kusar. Berat tarafından da sıkıştırılan Şahin için artık Şebnem’i de alarak gitme zamanı gelmiştir. Hamile olduğunu düşünen Sevgi ise ne yapacağını şaşırmış haldedir. Sait’in gelişiyle her şey alt üst olurken, Leyla sonunda bu acı gerçeği Umut’tan öğrenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.