13 Nisan 2014 Pazar

O Hayat Benim 9.Bölüm Tek Parça izle

O Hayat Benim 9 Bolum


O Hayat Benim 9. Bölüm Tek Parça Full Hd izle 20 Nisan 2014O Hayat Benim 9. Bölüm Tek Parça izle,O Hayat Benim 9. Bölüm Tek Parça izle,O Hayat Benim 9. Bölüm Tek Parça seyret,O Hayat Benim son bölüm izle,O Hayat Benim 9. Bölüm izle O Hayat Benim 9. bölüm Fox Ekranlarının sevilen ve kısa zamanda en çok izlenenler listesine katılan dizisi O Hayat Benim'in 9. Bölüm izleyicilerle buluştu.Peki O Hayat Benim 9.bölümde neler yaşanacak? Heyecanla beklenen O Hayat Benim'in O Hayat Benim 9. bölüm izleyenleri ile buluşacak. O Hayat Benim yeni bölüme Ateş'in vurulması damga vuracak. Bahar Ateş'in vurulmasının ardından kurtulamayacağını düşünmektedir. Diğer taraftan Efsun ise olanlara rağmen Bahar ile savaşını O Hayat Benim 9. bölümde sürdürmektedir. Mehmet Emin'in hareketi O Hayat Benim yeni bölümde Efsun'un yalanlarını ortaya çıkarmak üzeredir. O Hayat Benim 9. Bölüm Özeti: Ateş, Mehmet Emir ile Osman’ın arasına girerek vurulur. O Hayat Benim yeni bölümde Osman ise karambolden yararlanıp kaçıp gider. Başta Bahar olmak üzere herkes Ateş’in kurtulamayacağından korkmaktadır. Polis bulduğu cesetle beraber O Hayat Benim 9. bölümde Nuran ve İlyas üstündeki baskıyı arttırır. Karı koca verdikleri çelişkili ifadelerle şüpheleri üzerlerine çekerler. Ateş canıyla boğuşurken bile, O Hayat Benim yeni bölümde Efsun Bahar’la savaşını bırakmaz. Bahar’ı tamamen ayak altından kaldıracağı sıkı bir plan yapar. O Hayat Benim 7. bölümde hayatını kimse elinden alamayacaktır. Efsun, entrikalar kurarken Mehmet Emir de kızını nüfusuna almak üzere harekete geçer. Bu durum, O Hayat Benim yeni bölümde Efsun’un bütün yalanlarını boşa çıkartacak olayların habercisidir. O Hayat Benim 8.bölüm izle(o hayat benim yeni bölüm izle)O Hayat Benim yeni bölüm 9.bölüm izle Fox izle-O Hayat Benim 9.bölüm izle yicilerle buluştu.Fox'un sevilen dizisi O Hayat Benim'de heyecan devam ediyor. O Hayat Benim her hafta Fox ekranlarında sizlerle. O Hayat Benim 9. Bölümde Neler Yaşandı Ateş Mehmet Emir ' le Osman ' ın arasına girerek vurulur. Osman ise karambolden yararlanıp kaçıp gider. Başta Bahar olma üzere herkes Ateş ' in kurtulamayacağından korkmaktadır... Polis bulduğu cesetle beraber Nuran ve İlyas üstündeki baskıyı arttırır... Karı kocaverdikleri çelişkili ifadelerle şüpheleri çeker. Ateş canıyla boğuşurken bile Efsun Bahar ' la savaşını bırakmaz… Bahar ' ı tamamen ayak altından kaldıracağı sıkı bir plan yapar… ' Hayatı ' nı kimse elinden alamayacaktır. Efsun entrikalar kurarken Mehmet Emir de kızını nüfusuna almak üzere harekete geçer. Bu durum, Efsun ' un bütün yalanlarını boşa çıkartacak olayların habercisidir... O Hayat Benim 9. Bölüm Özeti Mehmet Emir'in emniyete cagrilmasi uzerine Atahan Konağı karışır. Sebep oldukları haksizliklar yüzünden İlyas mahvolurken Nuran ' ın tek derdi polisin kendilerine bulasmamasidir. ancak cember giderek daralmaktadır. Bu arada Bahar ve Ateş arasında filizlenen duygular, Efsun'un sinsi oyunlari yuzunden daha bastan bozulma tehlikesindedir. Bahar'a gelen cicekler iki genc arasindaki ilk kiskanclik kavgasini tetikler. Efsun planlari ise yaradigi icin mutludur.olaylar gercekden ilginç bir hal gelmekdedir. O Hayat Benim 9. Bölüm Ateş ' le Efsun ' u sarmaş dolaş gören Bahar, Ateş ' e soğuk davranmaya başlar. Hiçbir suçu olmasa da Ateş ' in durumu izah etmesi güçtür. Osman amcası Yusuf ' un öldürüldüğünden emindir. İlyas vicdan azabıyla teslim olmak ister. Bahar ' ın hakkı olan hayatı artık ona vermenin zamanı gelmiştir. Nuran ise kocasının çenesini kapatmak için her şeyi yapmaya hazırdır. Başlarda umursamasa da Bahar ' ın şirkette çalışması Efsun ' un canını sıkmaya başlar. Ateş ve Bahar ' ın her dakika birlikte olmaları onu iyice kıskandırır. İkisinin arasına birini sokmalıdır mutlaka. Ateş intikam planları yaparken Efsun da boş durmaz. Ne ' hayat ' ını ne de Ateş ' i Bahar ' a kaptırmayacaktır. O Hayat Benim yeni bölüm özeti,O Hayat Benim yeni bölüm izle,O Hayat Benim son bölüm izle,O Hayat Benim her hafta Fox kanalında sizlerle.Fox kanalının sevilen dizisi O Hayat Benim bu bölüm de neler yaşanacak ?O Hayat Benim yeni bölüm fragmanları,O Hayat Benim son bölüm neler yaşandı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.