20 Mart 2014 Perşembe

Beni Böyle Sev 53.Bölüm Tek Parça izle



beni böyle sev 53.Bölüm tek parca, Beni Böyle Sev 53.Bölüm tek parca izle, beni böyle sev son bölüm izle, beni böyle sev son bölümü, Beni Böyle Sev 53. bölüm de, Geçtiğimiz hafta gerçekleşen doğum sonrası bu hafta son derece güzel geçen. Beni Böyle Sev 53. bölüm de, Ömer ile Ayşem sağlıklı bebekleriyle taburcu oldular ve aşkları daha da güçlendi. Diziyi yeniden izleyecekseniz full, tek parça ve HD Beni Böyle Sev son bölüm videosu haberimizdedir. Ayrıca haberler.com olarak aşağıda sizler için Beni Böyle Sev 52. bölüm fragmanı ile Beni Böyle Sev son bölümden özel sahnelerin videolarını paylaştık. Beni Böyle Sev 53. Bölüm Özeti: Furkan’ın konser sürprizi keyifli anlar yaşanmasına sebep oldu. Ayşem ve Ömer çok mutluydu; bebekleri tehlikeyi atlattı, aşkları her zamankinden daha güçlendi. Nail ve Eda da Beni Böyle Sev son bölümde adeta yirmili yaşlarına döndüler, heyecanla ilk buluşmalarının tadını çıkardılar. Gecenin en tatsız anı ise Feridun - Fahriye karşılaşması oldu. Aynı apartmanda yaşadıklarını öğrenen Mazhar ve Reyhan için hayat artık daha da zorlaştı. Onların durumunu öğrenen İlgin Bili yeni tedavi yöntemleriyle hayatlarını cehenneme çevirdi. Beni Böyle Sev son bölümde Reha ve Eda arasında sular bir türlü durulmadı. Eda’nın hayatını alt üst edecek planını uygulamakta olan Reha Eda’nın derin uykusunun kurbanı oldu. Her şeyden habersiz olan Nadide’nin tek derdi bebeğin, kendi deyimiyle “o izbe” evde yaşayacak olmasıydı… Fahriye’nin başına gelenler Mazhar ve Haluk’u harekete geçirdi. Beni Böyle Sev son bölümde Mazhar ve Haluk, Feridun’a hayatının dersini vermeye kararlıydı. Ömer evlilik yıldönümlerinin anısına Ayşem’e çok güzel bir hediye verince, Ayşem kendini çok kötü hissetti. Ömer’le kendisinin de çok romantik olabileceğine dair iddiaya girdi. Fakat ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu. Ömer’den şirkette çalışmasını isteyen Reha reddedilince sinirlendi. Bebeğin hastaneden çıkmasına az bir zaman kala Ayşem ve Ömer bir kez daha Reha ile karşı karşıya geldi. Reha, Ömer’i öyle bir şeyle tehdit eder ki Ayşem kulaklarına inanamadı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.