22 Ocak 2014 Çarşamba

Benim İçin Üzülme 51.Bölüm Tek parca izle

Benim İçin Üzülme 51. Bölüm Özeti Benim İçin Üzülme Yeni Bölümde Niyazi Harun'u vurduktan sonra Buke'nin de isteğiyle kaçar. Niyazi gizlice ailesine ulaşır, Gürcistan'a kaçak geçip oradan onlara para göndereceğini söyler. Bu sırada Buke, Harun'u hastaneye yetiştirir ancak Harun'un durumu ağırdır ve hemen ameliyata alınır. Bemin İçin Üzülme 51. Bölümde Niyazi, Gürcistan'a geçmeden önce son kez Buke'yi görmeye gider. Olay tüm kasabada duyulmuştur, jandarma her yerde Niyazi'yi aramaktadır. Benim İçin Üzülmede Niyazi Buke'nin yardımıyla kasabadan çıkmayı başarır. Benim için Üzülme yeni bölümde Niyazi Gürcistan'a geçmek üzereyken ailesinden hiç beklemediği bir haber alır.merakla yeni bolumleri bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.