27 Ocak 2014 Pazartesi

Beni Affet 495.bölüm Tek Parça izle

Beni Affet Beni Affet 495.Bölümü Kozan ailesi içerisinde Tunç hakkındaki tartışmalar sürerken, Cüneyt’in Tunç’a olan öfkesi dinmemiştir. Öte yandan Zühre ve Osman’ın başında beklenmedik bir sorun daha vardır. Abisini bulmak isteyen Dilek’in, Zühre ve Osman’ın geçmişiyle ilgisi nedir? Karısının üzülmesine dayanamayan Kemal, bir yol bulacağına dair Bahar’ı teselli eder. İki aşık, bebeklerini ilk kez görmenin heyecanını yaşarken, Bahar’ın aklı yine babasındadır. Leyla Sait’in ölüm haberinden sonra ortadan kaybolmuştur. Leyla’nın peşindeki Umut onu bulabilecek midir? beni Affet 495.bölüm tek parça izle, beni affet 495.bölüm izle, beni affet izle, beni affet son bölüm izle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.