19 Nisan 2014 Cumartesi

Unutma Beni 1274.Bölüm Tek Parça Full izle

Unutma Beni 1272 Bolum


Fox Tv ekranlarının fenomen dizilerinden Unutma Beni 1274. Bölümüyle ekranlara gelmeye hazırlanıyor. Unutma Beni 1274. Bölüm Fragmanı İzle. Unutma Beni 1274. Bölüm yayınlandımı? Unutma Beni 1275. Bölüm tek parça full izleyebilirsiniz.Unutma Beni 1274. Bölüm izleHikmet morali bozuk, Çiğdemlere giderken Şeker görür ve peşine takılır. İkili neden Çiğdem’e gitmiştir, Nergis yine neler söyleyip, Çiğdem’in canını sıkacaktır? Özgür elması ne yapacağı konusunda bir karar vermiştir. Özgür elması kime verecektir? Evdekiler bu durumu öğrenecekler midir? Volkan, sırf Ceylan istiyor diye Batur’u öldürmeye kararlıdır. Ceylan Batur’u arar ıssız bir yere çağırır. Volkan Ceylan’a verdiği sözü tutabilecek midir? Reyhan neden apar topar Ceylan’a gelip, onu alışverişe götürecektir, aklından neler geçmektedir? Emine gizlice Ceylan’ın evine girer. Emine mirasla ilgili bir şeyler ararken, kim eve gelecektir? Emine evin önünde ne bulup, dehşete kapılacaktır? Seda hasta numarası yapıp Ali’yi eve çağırır, neden böyle bir şey yapmıştır? Şehnaz Ali’ye işlerle ilgili nasıl bir teklifte bulunacaktır, asıl amacı nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.