18 Nisan 2014 Cuma

Beni Affet 550.Bölüm Tek Parça izle

Beni Affet 549 Bolum


Beni Affet 550.Bölüm Haftaiçi her gün ekrana gelen Star Tv'de yayınlanan Beni Affet'te heyecan dorukta. Cesur’dan Sevgi’nin hamile olduğunu duyarak gözü dönen Şebnem, Şahin’e öfke kusar. Star Tv Beni Affet yeni bölüm izle, Beni Affet yeni bölümde neler yaşanacak? Beni Affet son bölümde neler Yaşandı? Beni Affet izle Beni Affet 550.Bölüm Star Tv ekranlarında hafta içi her gün saat 17.00'de yayınlanıyor.Herkesin kendisinden bir parça bulacağı aile dizisi Ankara'da geçiyor.Yeni sezonda Star Tv'de yayınlanmaya başlayan başarılı dizi Beni Affet oldukça büyük bir izleyici kitlesine sahip.Beni Affet izle. Türk dizi tarihinin en uzun soluklu dizilerinden biri olan Beni Affet, Twitter ve Facebook gibi sosyal medya platformlarına bolca konu oluyor.Beni Affet canlı izle. Türkiye'de genellikle 2-3 sezon diziler tutan ama zaman geçtikçe izleyicinin dikkatinden kaçan diziler olmuştu.Beni Affet 549.Bölüm de neler olacak?Cesur’dan Sevgi’nin hamile olduğunu duyarak gözü dönen Şebnem, Şahin’e öfke kusar. Berat tarafından da sıkıştırılan Şahin için artık Şebnem’i de alarak gitme zamanı gelmiştir. Hamile olduğunu düşünen Sevgi ise ne yapacağını şaşırmış haldedir. Sait’in gelişiyle her şey alt üst olurken, Leyla sonunda bu acı gerçeği Umut’tan öğrenir.Rüyalarında gördüğü yangının gerçek olduğunu öğrenen Feride, Cüneyt’le birlikte ucu Zühre ve Osman’a kadar uzanan yangın hakkında araştırmaya koyulur. Bu sırada ablasından öğrendikleri sonucu Zühre’ye beyaz bayrak sallayan Osman, Tunç’un büyük tepkisiyle karşılaşır. Zühre Osman’ı affedecek midir?BENİ AFFET 550. BÖLÜM İZLE- TEK PARÇA izleZÜHRE'NİN KORKTUĞU BAŞINA GELDİSabiha ninesinin öz torunu olmadığını öğrenen Feride, nereden geldiğini merak eder. Sabiha’nın eski kocası Hakkı’dan gerçekleri öğrenmek isteyen Feride ve Cüneyt, sonunda şoke olacakları bir bilgiye ulaşır. Zühre’nin korktuğu başına mı gelecektir? Öte yandan geçmişte Zühre’nin tecavüze uğradığına bir türlü inanmayan Osman, ablası Ziynet’in anlattıklarıyla allak bullak olur.Leyla ve Umut’un nişan sevinci sürerken, Kemal dahil tüm aile bu mutluluğu paylaşmak için oradadır. Ancak bu özel güne gölge düşürecek bir gelişme yaşanır. Sait geri dönmüştürOsman’ın ablası Ziynet sayesinde aradığı cevabı bulan Feride, Cüneyt ve Dilek’le birlikte, eskiden Sabiha ninesinin yaşadığı evi bularak kafasındaki soru işaretlerini gidermeye çalışır. Dilek’in, halası olduğuna inanan Feride, öğrendiklerinden sonra neye inanacağını şaşırır. Öte yandan Zühre; Feride ve Cüneyt’in geçmişteki yangını öğrenmesinden korkar.Kemal’in Sevgi’ye tepkisi ne olacaktır? Bu sırada eve dönen Şahin ve Umut sevinçle karşılanırken, Umut’un Leyla’ya büyük bir sürprizi vardır. Öte yandan Bahar, babası Şahin’den şüphelenmeye başlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.