18 Nisan 2014 Cuma

Beni Affet 547.Bölüm Tek Parça Full izle

Beni Affet 547.- beni affet 547. Bölüm de Tüyoları Özeti Beni Affet 547.- 547. Bölümde neler olacak. Beni Affet 547.- 547. Bölüm Tüyoları Özeti akşam saatlerinde eklenecektir. Şimdilik Beni Affet 547. bölüm özetini ekliyoruz.. Beni Affet 547. bölümde: Kendi kazdığı kuyuya kendisi düşen Eylül, geçirdiği kaza sonucu bebeğini kaybetme riskiyle karşı karşıyadır. Herkes hastaneye koşarken, Cüneyt Eylül’ün hayatıyla ilgili önemli bir karar vermek durumunda kalacaktır. Olayı öğrenerek hastaneye gelen Tunç duyduklarına inanamaz. Tunç Eylül’ün bebeğinin babası olduğunu kesin olarak öğrenecek midir? Beni Affet 547.- 547. Bölüm özeti yorumları hergün Beni Affet 547.- 547. Bölümlerde: Şahin’in nerede olduğunu bulmak için günlerdir çabalayan Bahar ve Kemal, bir akrabasına ulaşarak Şahin’in kendilerine oyun oynadığını öğrenirler. Öte yandan Umut ve Leyla birlikteliğini öğrenen Sait küplere biner. Umut’tan hesap sormak isteyen Sait’in karşılaşacağı manzara öfkesini daha da artıracaktır. Umut ise olanları Sait’e anlatmakta kararlıdır. Beni Affet 547.Bölüm Haftaiçi her gün ekrana gelen Star Tv'de yayınlanan Beni Affet'te heyecan dorukta. Cesur’dan Sevgi’nin hamile olduğunu duyarak gözü dönen Şebnem, Şahin’e öfke kusar. Star Tv Beni Affet yeni bölüm izle, Beni Affet yeni bölümde neler yaşanacak? Beni Affet son bölümde neler Yaşandı? Beni Affet izle Beni Affet Star Tv ekranlarında hafta içi her gün saat 17.00'de yayınlanıyor. Herkesin kendisinden bir parça bulacağı aile dizisi Ankara'da geçiyor. Yeni sezonda Star Tv'de yayınlanmaya başlayan başarılı dizi Beni Affet oldukça büyük bir izleyici kitlesine sahip. Beni Affet izle. Türk dizi tarihinin en uzun soluklu dizilerinden biri olan Beni Affet, Twitter ve Facebook gibi sosyal medya platformlarına bolca konu oluyor. Beni Affet canlı izle. Türkiye'de genellikle 2-3 sezon diziler tutan ama zaman geçtikçe izleyicinin dikkatinden kaçan diziler olmuştu. Beni Affet 547.Bölüm de neler olacak? Cesur’dan Sevgi’nin hamile olduğunu duyarak gözü dönen Şebnem, Şahin’e öfke kusar. Berat tarafından da sıkıştırılan Şahin için artık Şebnem’i de alarak gitme zamanı gelmiştir. Hamile olduğunu düşünen Sevgi ise ne yapacağını şaşırmış haldedir. Sait’in gelişiyle her şey alt üst olurken, Leyla sonunda bu acı gerçeği Umut’tan öğrenir. Rüyalarında gördüğü yangının gerçek olduğunu öğrenen Feride, Cüneyt’le birlikte ucu Zühre ve Osman’a kadar uzanan yangın hakkında araştırmaya koyulur. Bu sırada ablasından öğrendikleri sonucu Zühre’ye beyaz bayrak sallayan Osman, Tunç’un büyük tepkisiyle karşılaşır. Zühre Osman’ı affedecek midir?Osman’ın ablası Ziynet sayesinde aradığı cevabı bulan Feride, Cüneyt ve Dilek’le birlikte, eskiden Sabiha ninesinin yaşadığı evi bularak kafasındaki soru işaretlerini gidermeye çalışır. Dilek’in, halası olduğuna inanan Feride, öğrendiklerinden sonra neye inanacağını şaşırır. Öte yandan Zühre; Feride ve Cüneyt’in geçmişteki yangını öğrenmesinden korkar. Kemal’in Sevgi’ye tepkisi ne olacaktır? Bu sırada eve dönen Şahin ve Umut sevinçle karşılanırken, Umut’un Leyla’ya büyük bir sürprizi vardır. Öte yandan Bahar, babası Şahin’den şüphelenmeye başlar... BENİ AFFET NELER OLACAK 547. BÖLÜM Sabiha ninesinin evini bularak ailesiyle ilgili ipucuna ulaşmaya çalışan Feride, aradığı cevaplara bir türlü ulaşamazken, imdadına tanıdık bir isim yetişir. Cüneyt’in halası Ziynet Feride için yeni bir umut ışığı olurken, Cüneyt’i öfkelendiren bir durum başına iş açar. Evlerini satılığa çıkartan Kemal, karşısında beklenmedik bir alıcı bulur. Berat eski evine talip olmuştur. Sevgi kızı ve damadına kendini affettirmek için uğraşırken, ortalık yine karışır. Kemal Sevgi’yi affedecek midir? Öte yandan Şebnem sabırsızlık içinde kocası Şahin’in yolunu gözlerken, Cesur yine suları bulandırma derdindedir. Ancak Beni Affet yeni bölüm sırrı herkesi öyle bir etkisi altına almış ki, 546. bölüme kadar geldi. Star TV'de 17:15'te yeni bölümleriyle sevenleriyle buluşan dizinin bu akşam ki bölümünde yine heyecan dorukta. Kemal, Umut ve Şahin’le birlikte ameliyat için yurtdışına gitme hazırlığı içindedir.. Beni Affet yeni bölümü izlemek için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.