23 Mart 2014 Pazar

O Hayat Benim 7.Bölüm Tek Parça izle


o hayat benim 7.bölüm izle, o hayat benim 7.bölüm tek parça izle, o hayat benim 7.bölüm, o hayat benim izle, o hayat benim son bölüm izle, BENİM HAYATIM BÖYLE 7. BÖLÜM Tam kapıdan giricektim ki jack ' le karşılaştım çok tatlı görünüyodu aman tanrım nediyorum benn off olamaz buraya geliyo napıcam şimd Mecburdan konuşmak zorunda kaldım tabi ... Ama biryandan istiyordum gerçi neden istiyodum onuda bilmiyorum neyse jack lafa giriş yaptı ... jack: selam :) serra: selam :) jack: nasıl gidiyor ? serra: iyi evin baya büyükmüş jack: evet öyle bu arada harika görünüyosun :) serra: saol sende sende şirin olmuşsun eee yani hoş olmuşsun ( nededim ben öyle ya çok şapşal hisediyorum ) jack: saol :D serra: neyse ben Alex ' in yanına gidiyim . jack: tamam . BENİM HAYATIM BÖYLE 7. BÖLÜM Ayyy kendimi çok tuhaf hissetim ve kendime içecek bişeyler aldım tabiki hafif bişeyler Alex ' e olan biteni anlattım bana şaşkınlıkla bakıyodu . Birden romantik biyeşler çalmaya başladı Alex kendine eş bulmuş bile kendinı piste buldu . :) bende öyle etrafa bakınırken yanıma jack geldi vee benimle dans edermisin dedi ben şaşkınlıkla ona bakarken Alex bana bakıyordu bana dans et dans et diye işaret veriyodu . BENİM HAYATIM BÖYLE 7. BÖLÜM Çok hoş müzik çalıyodu ve dans ettik sanırım Maria denen kız jack ten hoşlanıyo olmalı ki bana ters ters bakıodu bundan rahatsız oldum . Artık partinin bitmesine sevindim çünkü topuklu ayakkabılarla bütün akşam yoruldum . Kendimi banyoya attım. duş çok iyi geldi . rahat pijamalarım içinde pamuk gibi hissediyorum içimde sanki kelebekler uçuşuyo ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.