15 Mart 2014 Cumartesi

O Hayat Benim 6.Bölüm Tek Parça izle


, BENİM HAYATIM BÖYLE 6.BÖLÜM o hayat benim 6.bölüm,Olamaz sınıfa yeni biri gelmiş adı Jack hocaya kendini tanışma fastı bitti falan oturcak yer bakıyordu ben hiç aldırış etmedim bana dedi ki ... o hayat benim 6.bölüm izle, o hayat benim 6.bölüm tek parça izle, o hayat benim full izle, o hayat benim izle, o hayat benim son bölüm izle, o hayat benim 6.bölüm,Ve herkez birden bana bakmıştı çok utanç vericiydi neyseki hoca affeti almadı telefonu son dersteyiz ve yazı yazmaktan elim koptu . O sıra kalemim düştü almaya eğildiğimde jack le ellerimiz deydi biraz tuhaf oldum . O da bana baktı ben kalemi aldım yazmaya devam ettim . o hayat benim 6.bölüm,ZİL ÇALAR EVE DAĞILIR HERKEZ o hayat benim 6.bölüm,Eve gitiğimde ev dağınıkmış evi toparladım Allah tan annemler yurt dışında da beni böyle görmüyorlar . Ev ödevini bitirdim daha öğle vaktiydi suyumu alıp koşuya çıkmaya karar verdim tam o sıra yağmur başladı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.