3 Mart 2014 Pazartesi

Beni Böyle Sev 50.Bölüm Tek Parça Full izle

Beni Boyle Sev 49 Bolum

beni böyle sev 50.Bölüm tek parca, Beni Böyle Sev 50.Bölüm tekparca izle, beni böyle sev son bölüm izle, Beni Böyle Sev 50. bölüm,TRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Beni Böyle Sev bu akşam yeni bölümü ile ekranlara geliyor. Beni Böyle Sev bugün 50. bölüm ile sizlerle olacak. Beni Böyle Sev dizisine 50. bölüm Beni Böyle Sev 50. bölüm de Haluk Deniz’e uyum sağlayabilmek için elinden geleni yapar fakat son imaj değişikliği Deniz’i sevindirmek şöyle dursun iyice sinirlendirir. Ayşem Nadide’in ziyaretiyle biraz olsun sıkıntısını unutur. Aralarında yeni ve sıcak bir ilişki başlamak üzere gibi görünse de Nadide’nin başka hesapları vardı. Reha Eda’nın kendisine ihanet ettiğini düşünmektedir. Ama yeni planlar yoldadır ve Nadide’yi de bu planlara ortak etmeye kararlıdır. Beni Böyle Sev yeni bölümde Seda ve Reyhan, Fahriye’nin gönlünü almak isterken işleri daha da berbat ederler. Tartışmaya Ayşem’in mide ağrısı ve böğürtlen kriziyle ara veren Ömer ve Ayşem arasında gerilim giderek tırmanır. Ayşem’in öfkeli tavırlarından bunalan Ömer’in bu sefer alttan almaya niyeti yoktur. O sırada herkesin gözü önünde korkunç bir olay meydana gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.