28 Şubat 2014 Cuma

Şefkat Tepe 143.Bölüm Tek Parça izle

Şefkat tepe 142 Bolum

şefkat tepe 143. bölüm, şefkat tepe 143.bölüm full izle, şefkat tepe 143.bölüm izle, şefkat tepe 143.bölüm tek parça izle, Şefkat Tepe dizisi izle, şefkat tepe son bölüm izle, Şefkat Tepe 143. bölüm özeti; Şefkat Tepe’nin yeni bölümünü sitemizden yayınlanır yayınlanmaz izleyebilirsiniz. Şefkat Tepe 143.Bölümü KÜRE TV ile eş zamanlı olarak sitemizden izleyebilirsiniz. Konya’da çekimleri yapılan Şefkat Tepe ekibi büyük bir şok yaşadı. Konya Valiliği İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü, Şefkat Tepe’nin Konya’da gerçekleştirdiği çekimi 19 Şubat 2014 tarih ve 682 sayılı onayı ile iptal etti. Dizi çekimlerinin iptal edilme sebebleri olarak “Türkiye’de Ticari Amaçlı Film Çekmek İsteyen Yerli Yapımcılar İçin Başvuru Formu’nda ‘2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunu kapsamına giren mekanlarda film çekimi sırasında, önceden bağlı Müze Müdürlüğüne bilgi verilmeden anılan mekanlarda film çekimi yasaktır’ hükmü bulunmasına rağmen her bölüm için bağlı bulunduğu Müze Müdürlüğünün bilgilendirilmemesi gösterildi. Şefkat Tepe 143.bölümde Şefkat Tepe dizisi samanyolunun reyting rekortmeni dizileri arasında. Şefkat Tepe işlediği konularla bu aralar dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. Şefkat Tepe 142. bölümde neler olacak? Suriye’deki kapta esir askerlerin yerini tespit eden Sungurlar, harekete geçiyor. Ancak Sungurlar Timi, kendini bekleyen tehlikenin farkında bile değil. ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM son sahnede şahin aslıya kıvanç yüzünden tokat atmıştı. kıvançta oyunuma geldiniz demişti. tokat vyrduktan sonra aslı çok pilman olmuştu. ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM,tokatı vurduktan sonraaslı: bidaha benle konuşma şahin !!! gidiyorum ben. ama sana bişeyi ispat ettikten sonra. şahin: aslı ben... çok pişmanım bak. özür dilerim.aslı:sus. aslı şahini emşr astsubayın yanına götürür. emir astsubay: noldu aslı ? bi sorunmu var?aslı: astsubay! şahine aramızda bişey olmadığını söyle. emir a.: şahin bak. aslıyı pek tanımam. yani. sadece gördüğümde selam veririm.aslı: oldumu?şahin: o kıvanç denen herif nerde?aslı: hem o kıvanç varya , kaç gündür bana asılıyodu! ben gidiyorum. selinde yanında kalsın!!!!!! şahin : a, aslıııdoktor: anam o ney lan.şahin. noluyo orda la?şahin: aslı. aslı gitti. doktor hemen o kıvanç denen herifi bulalım. doktor: aha orda la. şahin kıvançın yanına gider ona işey demeden tekme tokat dalar. o sırada serdarla celil glir.serdar: nluyo burda! şahin : komutanım bu herif bana aslı hakkında yalan söyledi. bende aslıya kızdım. amacı bizi ayırmakmış.serdar: kıvanç. noluyo? ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM,kıvanç: komutanım ben... ben..serdar: sus! bunun için ceza flan alıcağınıda düşünme. özel işlerinize karışmıyoruz şahin : ulan kıvanç aslıda gitti. görürsün sen. kıvanç: boşuna uğraşma. aslı gitti. sende kaldın işte.doktor: bana müsadeee.(aslıyı görür.)doktor: gız aslı bekle.nereye yav böyle. ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM, aslı: bikaç gün gidiyimde görsün günün. bana attığı tokatı varya çok kötü ödeticem ona. hep kıvanç denen herifin yüzünden oldu bunlar.doktor: iyi sen bilirsn bdık ne diyim... nazada gelir.naza: gittimi?doktor: bikaç gün:) sıkıntıya gerek yok. naza: iyi.şahinde evde selinle kalsın. 2 gün sonra. şahin aslıyı yanına alır. baışırlar.aslı: iyi. değerimi anlamışsın. evide toparla bari. sonuçta ben yoktum.şahin : aman!!aslı: gel selincim dışarı çıkalımda şahin evi toparlasın.şahin : iyi ya! ve dışarı . doktorla naza yine konuşuyodur.doktor: çok sıkıldım yaaa. naza: bende sıkıldım napıyım. doktor: diyom ki, burayı birbirie katak. olaylar olaylar felaaaan.naza: nasıl olacak o iş.doktor: bak şimdi. ............ anlatır.. o anda general telsiz çeker. ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM, doktor: öf öfff neyse planı biliyon. operasyon var yine. ama gelince buryı birbirine katacaz naza: tamamdır ŞEFKAT TEPE 143. BÖLÜM,sungurlar operasyona gideler.ama aslıyla naza yakalanır. çağatay: onları alaım.doktor: bizde biliyoz almasını demi. okadar kolaysa önden buyrun.ve aslıyla nazaya işkence yapılır.teröristlerin komutanı kadındır bu sefer. bejan: la komutan bana bak. eğer timci karıları istiyosanız dediğim yere geleceksiniz.yüzbaşı : söyle lan it.bejan: yeşilvadi. oraya gel. ve telsizi kapatır.bejan: gelde cehennemi gör . karıların ölülerini alacan la ahahahah ve nazayla aslıyı dediklere götürürler . aslıyla nazayı vadiden baygın oarak iterken roketide anında basarlar. çatışma başlar ama tim batıyordur. herkesin mermisi bitmiş, üstelikte 2 yaralı vardır. o anda tekrar rokaeti basarlar. herkes kayalara sıkışır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.