28 Şubat 2014 Cuma

O Hayat Benim 5.Bölüm Tek Parça izle


, BENİM HAYATIM BÖYLE 5.BÖLÜM o hayat benim 5.bölüm,Olamaz sınıfa yeni biri gelmiş adı Jack hocaya kendini tanışma fastı bitti falan oturcak yer bakıyordu ben hiç aldırış etmedim bana dedi ki ... biraz kendini beğenmiş bir tavırla . jack : burası boştur . ( sıraya hızlı bir şekilde oturur ) serra : noluya hemen pat diye oturdun jack : yok bişey dön önüne hadi. o hayat benim 5.bölüm serra şaşkın bir şekilde jack ' e bakıp hemen önüne döndü . Hoca dersi anlatmaya başladı bu arada Erik serra ' kıskanmış bir şekilde bakıyodu çünkü jack gerçekten yakışıklıydı bütün kızlar onunla ilgileniyodu . Ben ise onu hiç umursamadım. o hayat benim 5.bölüm,Derste canım sıkıldı bende telefondan internete girdim jack bunu gördü ve telefonun markası ne diye sordu . jack : telefonun s4 mü ? ( sesizce ) serra : hımm ( umursamadan ) ders gittikçe sıkıcı hale geldi . bu sefer herkez telefonla uğraşmaya başladı hoca bana sesleniyomuş ben duymamamışım jack beni uyardı . jack : serra ? hafif dürterek . serra : ne ? bağırarak o hayat benim 5.bölüm,Ve herkez birden bana bakmıştı çok utanç vericiydi neyseki hoca affeti almadı telefonu son dersteyiz ve yazı yazmaktan elim koptu . O sıra kalemim düştü almaya eğildiğimde jack le ellerimiz deydi biraz tuhaf oldum . O da bana baktı ben kalemi aldım yazmaya devam ettim . o hayat benim 5.bölüm,ZİL ÇALAR EVE DAĞILIR HERKEZ o hayat benim 5.bölüm,Eve gitiğimde ev dağınıkmış evi toparladım Allah tan annemler yurt dışında da beni böyle görmüyorlar . Ev ödevini bitirdim daha öğle vaktiydi suyumu alıp koşuya çıkmaya karar verdim tam o sıra yağmur başladı offf Kahretsin dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.